Regulamin internetowej rezerwacji wizyt w Wydziale Komunikacji i Ruchu Drogowego
Krok 1
Aby skorzystać z internetowej rezerwacji wizyt należy wejść na stronę: https://rezerwacja.starostwokolskie.pl
WAŻNE!:
Stronę systemu kolejkowego można uruchomić wyłącznie poprzez wprowadzenie podanej strony na pasku adresowym znajdującym się u góry ekranu przeglądarki – w innym wypadku – (wpisując adres w innym miejscu przeglądarki) strona nie otworzy się poprawnie.
Krok 2
Po wejściu na podaną stronę należy wybrać właściwą usługę z poniższych grup spraw:
- Rejestracja pojazdów (wymiana dowodów rejestracyjnych, brak miejsca na badanie techniczne, wtórnik dowodu rejestracyjnego, wtórnik oznaczeń, czasowe wycofanie pojazdu z ruchu, zmiana współwłasności, zastaw rejestrowy, - inne (np. bagażnik).
- Wyrejestrowanie pojazdu (demontaż, kradzież), zgłoszenie sprzedaży, nadanie nr VIN/tabliczki znamionowej, zaświadczenia).
- Odbiór dowodów rejestracyjnych, zmiany w dowodzie (gaz, hak, Vat, L), odbiór dowodu zatrzymanego przez Policję, kopie dokumentów.
Krok 3
Należy wybrać termin wizyty, godzinę oraz wypełnić formularz podając następujące dane: Imię i nazwisko, adres e-mailowy, a następnie wybrać opcję zarezerwuj wizytę. Rezerwacja może być dokonana pod warunkiem, że termin planowanej wizyty nie został wcześniej zajęty przez inną osobę.
WAŻNE!:
Na podany adres e-mailowy zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji wraz z wygenerowanym kodem, który należy wprowadzić na biletomacie.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego terminu wizyty należy z pozycji wiadomości przesłanej na email odmówić wizytę.
Krok 4
Po zgłoszeniu się do Wydziału należy wybrać na biletomacie opcję ,,Rezerwacja internetowa”, po czym wyświetlony zostanie komunikat o konieczności wprowadzenia numeru rejestracji (kod wygenerowany dla rezerwacji, który znajduje się na potwierdzenie internetowej rejestracji wizyty przesłany na podany adres e-mailowy).
Po wpisaniu kodu wydrukowany zostanie bilet.
WAŻNE!:
Wygenerowanie biletu możliwe jest nie wcześniej niż 15 minut przed planowaną wizytą i nie później niż 5 minut po zarezerwowanej godzinie wizyty.
Przybycie po wyznaczonej godzinie wizyty i niewygenerowanie biletu przed wizytą skutkować będzie automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.
Krok 5
Wydrukowany bilet należy zachować i oczekiwać na komunikat głosowy (na korytarzu na parterze) wskazujący odpowiednie stanowisko, do którego należy się udać.
Liczbę osób oczekujących wraz z podziałem na stanowiska obsługi można również obserwować na ekranie znajdującym się na 1 piętrze na ekranie znajdującym się przy wejściu na salę rejestracyjną (brak głosowego wezwania)
WAŻNE INFORMACJE:
- System internetowej rezerwacji wizyt umożliwia umawianie wizyt w Wydziale z maksymalnym 14 dniowym wyprzedzeniem.
- Do skutecznego zarezerwowania wizyty konieczne jest podanie adresu e-mailowego na który zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji wizyty wraz z kodem rezerwacyjnym, który należy wprowadzić po przybyciu do Urzędu na biletomacie.
- Przy pobieraniu biletu z biletomatu na określoną godzinę uprawnia do załatwienia jednej sprawy. Obowiązuje zasada 1bilet = 1 sprawa.
- Przy rezerwacji internetowej maksymalna ilość rezerwacji na 1 adres IP na dzień to: 1
- Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną (najpóźniej 5 minut po zarezerwowanej godzinie) spowoduje anulowanie rezerwacji.
- Próba wygenerowania biletu wcześniej niż 15 minut przez zarezerwowaną godziną skutkuje niemożnością wydrukowania biletu.
- Godzina rezerwacji wizyty określona jest orientacyjnie, może ona ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego Petenta lub wynikać może z przyczyn niezależnych od Urzędu.
- Podczas wypełnienia formularza rezerwacji wizyty należy podać prawdziwe dane. Niedopuszczalne są wszelkie formy zamiany rezerwacji z inną osobą oraz odstępowanie rezerwacji innej osobie.
- Celem realizacji zarezerwowanej wizyty i załatwienia sprawy należy zgłosić się do Wydziału z wypełnionym wnioskiem i kompletem dokumentacji koniecznym do załatwienia danej sprawy. Wykaz niezbędnej dokumentacji wraz z podziałem na sprawy znajduję się na stronie www.bip.starostwokolskie.pl w zakładce Wydział Komunikacji i Ruchu Drogowego.
- W przypadku braku wolnych numerów do obsługi na dany dzień w biletomacie pojawi się następujący komunikat: ,,Maksymalna liczba Klientów na dziś została osiągnięta”.
- Biletomat znajdujący się w budynku Wydziału Komunikacji i Ruchu Drogowego uruchamia się automatycznie o godzinie 730 oraz blokuje o godzinie 1400 lub przy braku wolnych numerów kolejkowych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Wojtysiak- Naczelnik Wydziału Komunikacji i Ruchu Drogowegodata wytworzenia: 2022-06-01
- opublikował: Malwina Morzyckadata publikacji: 2022-06-01 10:25
- zmodyfikował: Malwina Morzyckaostatnia modyfikacja: 2024-07-25 09:03